Saturday, 22 December 2012

BAGAIMANA YAHUDI MENDUKUNG SETIAP PERTEMPURAN ASKARNYA DI ISRAEL?


Seorang anak palestin, mangsa kejahattan Yahudi Laknatullah.

Para pengguna internet di Mesir menyeru umat Islam seluruh dunia mengambil pelajaran dari apa yang dilakukan kelompok Yahudi Amerika untuk mendukung Israel dalam setiap peperangannya. Laman Israel telah menampilkan 54 cara untuk mendukung Israel yang jika cara ini diterbalikan, maka ia tentu sangat bermanfaat untuk mendukung penentangan Palestin terhadap Israel.



Dalam surat elektronik yang dikirim kepada Islamonline disebutkan, sejumlah naskah yang menyeru agar kaum Muslimin melihat bagaimana cara-cara yang dilakukan Yahudi Amerika meraih dukungan dalam perlawanannnya menghadapi perlawanan umat Islam.

Dalam laman web Yahudi AS itu, disebutkan beberapa cara yang sebenarnya boleh  menjadi boomerang bagi Israel. Misalnya, salah satu cara mendukung Israel adalah dengan memasarkan berbagai produk Israel. Cara ini dapat diterbalikkan dengan aksi pemboikotan ke atas seluruh produk Israel dan AS.

Beberapa cara yang dilakukan Yahudi AS dari 54 cara mereka, adalah:

1. Bicaralah dengan suara lantang, jadilah duta Israel jika Anda melihat ada orang yang menyerang Israel di internet, di akhbar, dan di setiap tempat.

CARA KITA : Jadikan suara kita lebih lantang. Dalam fb, blog, akhbar, TV, radio dan sebagainya. Kutuklah Israel. Laknatlah dia. Sesuai dengan kejahatan dia membunuh rakyat Palestin.   

2. Carilah informasi dan maklumat terkini tentang Israel. Ikuti terus menerus berita dalam akhbar Israel dan kenali informasi sejarah Israel dari buku-buku.

CARA KITA : Sebarluaskan gambar Israel-Yahudi-Zionis yang membunuh saudara-saudara kita. Contohnya, gambar kanak-kanak yang terburai otak seperti di atas.

3. Do’a. Berdoalah terus menerus untuk para pemimpin Israel dan agar mereka dapat menjalankan tugas menguasai bumi, juga untuk para korban yang terkena akibat perang, juga untuk pasukan kita agar Tuhan menghancurkan orang-orang yang melakukan serangan bunuh diri terhadap kita.

CARA KITA : Berdoa, atau lebih utama, membaca qunut nazilah supaya bangsa Yahudi, manusia jahat & terkutuk itu segera padam dari permukaan bumi ini.

4. Jalin komunikasi dengan rakan-rakan anda di Israel agar anda turut mendukung mereka dan membangkitkan keberanian mereka untuk menetap di Israel.

CARA KITA : Menghantar bantuan kecemasan, ubat, pakaian, senjata, hatta diri anda sendiri sebagai pejuang ke Israel.Jangan tinggalkan seorang pun mereka.

5. Tolaklah semua informasi negatif tentang Israel. Media massa adalah bahan paling berkesan (efektif) untuk mempengaruhi pendapat umum dan kebijakan berpolitik di suatu tempat.

CARA KITA : Beritahu semua anak cucumu, kaum kerabatmu, bahawa Yahudi ini bangsa paling jahat atas muka bumi. Pernah membunuh 70 orang nabi pada waktu pagi dan 70 pula pada waktu petang.

6. Berdermalah untuk Israel secara rutin, setiap hari.

CARA KITA : Boikot semua KFC, Mac Donald, Tesco dan semua agnsi perniagaan mereka. Jangan percaya sedikit pun kepada janji manis mereka dalam perniagaan. Semuanya dusta & penuh tipu daya.

7. Kasihanilah korban “terorisme”, Bayangkan jika anda yang menjadi korban seperti mereka. Perhatikan terus menerus para korban dan tolonglah mereka.

CARA KITA : Pastikan jumlah korban itu bertambah setiap masa. Kalau boleh, pujuk pejuang-pejuang berani mati di Iraq menukar haluan mereka ke Israel. Pastikan 1 hari, seorang dari mereka terbunuh. Biar mereka menjerit & melaung kegilaan.

8. Ziarahlah ke Israel, dan doronglah berbagai pusat kebajikan untuk datang ke Israel. Keluarkan apa yang engkau mampu keluarkan secara ekonomi untuk mendukung ekonomi Israel. Bicaralah kepada siapa yang anda kenal tentang keindahan Israel. Tanamkanlah syiar, “Bantuan untuk perang melawan keganansan ”.

CARA KITA : Minta bantuan pengodam-pengodam komputer muslim supaya menyerang sistem komputer Yahudi-Israel. Bayarlah kepada mereka berapa mereka mahu. Ranapkan sistem komputer Yahudi Israel itu seranap-ranapnya.

9. Letakkan bendera Israel di setiap tempat, di rumah, di kenderaan, di pejabat, agar orang semua tahu bahwa anda mencintai dan mendukung Israel.

CARA KITA : Jangan anda sebut nama "Israel" sebab itu membanggakan mereka. Panggil mereka itu "manusia terkutuk".Kalau anda terjumpa bendera mereka, bakar sahaja atau sekurang-kurangnya, meludahinya. Kemudian pijak bendera itu di depan mereka

10. Kurangi penggunaan petrol, karena bergantung pada minyak Arab akan mempengaruhi politik negara dan juga AS.

CARA KITA : Jangan melawat AS, Britain & sekutu-sekutu mereka. Ini kerana negara-negara tersebut adalah tumpuan Yahudi sedunia. Jangan tengok hiburan mereka yang berlangsung di TV kerana penajaannya datang dari mereka.

11. Gelar demonstrasi dukung Israel. Ini akan menarik perhatian masyarakat dunia dan para politikus yang akan mendukung Israel.

CARA KITA : Kutuklah Israel di mana sahaja anda berada. Di depan bangsa Cina, India, Iban, Kadazan dan oorang Asli sekali pun. Biar mereka tahu, itulah sejahat-jahat manusia atas muka bumi.

12. Kenali musuhmu. Dunia Arab dan dunia Islam ada yang berbahasa Inggris dan ada yang berbahasa Arab. Dapatkan informasi dan peta apa yang mereka ungkapkan tentang pembantaian di Israel di sejumlah laman web internet (disebutkan beberapa laman web).

CARA KITA : Masukkan kejahatan Israel itu sebagai tajuk penting dalam perbualan, pendidikan, perbincangan dan sebagainya. Biar semua orang tahu.

13. Bersatu. Jika anda berbeda pendapat dan berdebat, kita akan dikalahkan oleh musuh. Maka hindarilah perdebatan karena inilah cara yang benar untuk mengembalikan pembangunan Jerussalem dan jangan ada seorangpun dari kita yang menghalangi kewujudan cita-cita itu..

CARA KITA : Bersatu mengutuk Yahudi-Israel- Zionis di mana sahaja. Kemudian mari kita bersatu dalam doa kita kepada Tuhan. Hancurkan mereka.

14. Sebarluaskan dan ajarkan banyak orang tentang holocaust, pembantaian Yahudi oleh Nazi Jerman, agar kita dapat mengambil pelajaran dari masa lalu.

CARA KITA : Katakan bahawa Holocaust itu PEMBOHONGAN. Hitler tak pernah berbuat begitu.

15. Kunjungilah perwakilan anda di Washington DC. Duduklah bersama mereka untuk membincangkan perkara yang telah terjadi di Timur Tengah.

CARA KITA : Semoga mereka tidak berjumpa. Semoga Tuhan menghantar petir untuk menghalang perbualan mereka.

Dan berbagai cara lain yang disebutkan secara teknikal dalam laman web berkenaan. Para pengguna internet Islam dari Mesir dengan ini, mengajak seluruh kaum Muslimin memperhatikan taktik-taktik mereka menggalang dukungan untuk Israel.

Percayalah, jika kata-katanya & taktik-taktiknya diterbalikkan seperti yang kami tulis sebagai CARA KITA, tentu ia dapat menjadi boomerang bagi kaum Muslimin untuk mmelawan mereka kembali.

Sabtu  22.12.2012     7.56 pm.

No comments:

Post a Comment